پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 March 2024
کد خبر: 3933
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ ۲۰:۲۰

دوره آموزش جامع داوری(مقدماتی دو) برگزار شد

دوره آموزش داوری مقدماتی دو به همت مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان برگزار شد.

دوره دوم آموزش داوری مقدماتی دو مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان-رضا برادران اصفهانی

به گزارش کمیسیون رسانه مجمع، این دوره آموزشی یکم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی تفریحی اردیبهشت  برگزار که با استقبال چشمگیر قضات، وکلاء و  حقوقدانان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا همراه شد.

 

در ابتدای این نشست و بعد از تلاوت چند از آیات قران کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، رضا برادران اصفهانی رئیس هیات مدیره مجمع امور داوری و میانجیگری  به تبیین محورهای دوره پرداخت .

این دوره نیز همچون دوره نخست درچهار نشست برگزار شد که در نوبت صبح  و در نشست اول به اصول حاکم بر نحوه رسیدگی داور پرداخته شد که مدیریت جلسه بر عهده دکتر منوچهر توسلی بود. در نشست دوم و با مدیریت دکتر احمدرضا رفیعی ، آموزش صدور و ابلاغ رای داور صورت گرفت.

مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان-مجتمع اردیبهشت-نجمه کرمی

در نشست های بعد ازظهر ابطال و اجرای رای داوری و همچنین طواری داوری به ترتیب با مدیریت دکتر مجتبی نیک دوستی و دکتر احسان راستی برگزار شد.

گفتنی است دکتر مجید میرحسینی دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه تهران و قاضی اسبق دادگستری  استاد مدعو این دوره را برعهده داشتند.

در این دوره شخصیت های بارز و شناخته شده ای همچون دکتر محمدرضا محمدی جرقویه از قضات دادگستری  و  دکتر سید مهدی علامه از اساتید مدعو و همچنین چند تن از قضات فعلی و سابق دادگستری حضور داشتند.

حسن اکلیلی-مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان

از حاشیه های این دوره می توان به حضور حسن اکلیلی هنرمند نام آشنای اصفهانی اشاره کرد که به نمایندگی از جامعه هنرمندان نصف جهان در این جلسه حضور یافت و از اعلام آمادگی و حمایت جامعه هنری از اهداف و برنامه های مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان  در  ترویج فرهنگ صلح و دوستی از طریق داوری و میانجیگری خبر داد. اکلیلی خود از فعالان حوزه ترویج فرهنگ صلح و دوستی و حل مشکلات از طریق داوری و کدخدا منشی به حساب می آید./

 



+ 24
مخالفم - 29

بازدید: 4287