جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024
کد خبر: 3100
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲

برگزاری آئین گشایش مجمع امور داوری و میانجیگری در اصفهان

 آئین گشایش مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور  مقامات  و اساتید کشوری و استانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان، این آئین یازدهم بهمن ماه ساعت 18 در تالار کوثر مجموعه ارتش برگزار می شود.
گفتنی است با پیگیری جمعی از وکلای دادگستری، حقوقدانان، اساتید، متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاهها اولین مرکز میانجی گری سازمانی با   نام«مجمع امور داوری و میانجی گری اصفهان» در کشور تشکیل شد.

داوری و میانجی گیری در این مجمع به صورت عام  المنفعه  و در جهت توسعه فرهنگ صلح و دوستی و آگاه سازی جامعه نسبت به داوری و میانجی گری و راهکارهای غیر قضائی جهت حل  دعاوی صورت می گیرد.
 

رضا برادران اصفهانی به عنوان رئیس هیئت مدیره، دکتر محمود مالمیر مدیرعامل، صفرعلی  جعفری نایب رئیس هیئت مدیره، سید احمد عطائی خزانه دار و آقایان دکتر منوچهر توسلی و  دکترمجتبی نیک دوستی به عنوان اعضای هیات مدیره ،اعضای مجمع امور داوری و میانجی گری اصفهان را تشکیل می دهند. همچنین آقایان دکتر احمدرضا رفیعی و دکتر علی رادان جبلی اعضای  علی البدل هیئت مدیره  این مجمع را شامل می شوند.
لازم به ذکر است این افراد  از حقوقدانان خبره و مجرب اصفهان و کشور و دارای سوابق درخشان در امور  پژوهش و تحقیق وتدریس در زمینه حقوق و قضا می باشند.

سازمان بسیج حقوق‌دانان، شهرداری اصفهان، مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، دانشگاه آزاد اصفهان، روزنامه اصفهان امروز، مجله تجارت برتر، اصفهان تی وی، پایگاه خبری  حقوق نیوز، پایگاه خبری تمیم نیوز و طنین مهر ایرانیان حامیان معنوی این مجمع به شمار می آیند.



+ 27
مخالفم - 16

 

بازدید: 3614