جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 April 2024
کد خبر: 3042
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۱۷
رییس هیئت مدیره مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان خبر داد؛

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان

رضا برادران اصفهانی رییس هیئت مدیره مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان از راه اندازی و شروع به کار پایگاه اطلاع رسانی این مجمع خبر داد.

به گزارش واحد رسانه ای مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان، برادران اصفهانی با اشاره به راه اندازی این پایگاه اطلاع رسانی گفت: هدف از راه اندازی این پایگاه انعکاس برنامه ها و اقدامات مجمع و کمیسیون های آن  و اطلاع رسانی در جهت ترویج فرهنگ صلح و دوستی از طریق داوری و میانجیگری می باشد.

وی افزود:  دوره های آموزشی، اخبار  کمیسیون هاو جلسات، برنامه ها، اقدامات و فعالیت های کمیته های زیر مجموعه کمیسیون ها و قوانین و مقررات مربوط به داوری و میانجیگری  از این طریق منعکس می شود.

رضا برادران اصفهانی تصریح کرد: در این سامانه امکاناتی در نظر گرفته شده است که اشخاص متقاضی داوری میتوانند به صورت برخط درخواست داوری خود را ثبت و روند رسیدگی را نیز پیگیری نمایند.

رییس هیئت مدیره مجمع خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دیگر راه اندازی این پایگاه،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه حقوقی در زمینه تحولات جدید داوری در دنیا می باشد که این امر از طریق انتشار مقالات و پژوهش های روز دنیا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مجمع می باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم آیین گشایش مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان در یازدهم بهمن ماه سال جاری بیان کرد: این مراسم با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار می شود و امید است نقش خود را در ترویج فرهنگ صلح و  دوستی از طریق داوری و میانجیگری در جامعه ایفا کند.

پایگاه اطلاع رسانی مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان  به آدرس http://mediation.ir می باشد.



+ 35
مخالفم - 21

 

بازدید: 2930