جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024
کد خبر: 2993
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱
با پیگیری جمعی از وکلا صورت گرفت؛

راه اندازی اولین سازمان مردم نهاد میانجی‌گری کشور در اصفهان

پس از ابلاغ آئین نامه میانجی گری در امور کیفری توسط رئیس قوه قضاییه، اولین سازمان مردم نهاد میانجی‌گری در کشور تشکیل شد.

به گزارش حقوق نیوز به نقل از ایلنا، آئین نامه میانجی گری در امور کیفری در ماده 1 و فصل چهارم و مواد 11 تا 14 خود نسبت به تشکیل موسسات میانجی گری تصریح کرده که در این راستا و با پیگیری جمعی از وکلای دادگستری، حقوقدانان، اساتید، متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، اولین مرکز میانجی‌گری سازمانی با نام«مجمع امور داوری و میانجی‌گری اصفهان» در کشور تشکیل شد.

داوری و میانجی‌گیری در این مجمع به صورت عام المنفعه و در جهت توسعه فرهنگ صلح و دوستی و آگاه سازی جامعه نسبت به داوری و میانجی‌گری و راهکارهای غیر قضایی جهت حل دعاوی صورت می گیرد.

 رضا برادران اصفهانی به عنوان رئیس هیات مدیره، دکتر محمود مالمیر مدیرعامل، صفرعلی جعفری نایب رئیس هیات مدیره، دکتر سید احمد عطائی خزانه دار و دکتر منوچهر توسلی و دکترمجتبی نیک دوستی به عنوان اعضای هیات مدیره، اعضای مجمع امور داوری و میانجی گری اصفهان را تشکیل می دهند. همچنین آقایان دکتر احمدرضا رفیعی و دکتر علی رادان جبلی اعضای علی البدل هیئت مدیره  این مجمع را شامل می شوند.

گفتنی است این افراد از حقوقدانان خبره و مجرب اصفهان و کشور و دارای سوابق درخشان در امور پژوهش و تحقیق و تدریس در زمینه حقوق و قضا هستند./

مشاهده خبر در خبرگزاری ایلنا

اعضای مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان



+ 22
مخالفم - 22

بازدید: 2470